אלו סוגי מתקני מים קיימים בשוק?

מתקני מים הם הגדרה כוללת למוצרים שונים המיועדים לצרכי אספקה של מים איכותיים יותר ונקיים יותר מאילו המגיעים אלינו דרך הברז. מתקנים אלו מסווגים למספר סוגים שונים של מוצרים, ובשורות שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על כל אחד מסוגי מתקני המים הקיימים כיום בשוק.

מתקני מים עיליים/מיני ברים

מתקני מים עיליים הידועים גם בשם מיני ברים, הם מתקני מים המשלבים בתוכם מערכת מובנית לסינון מים, כאשר אספקת המים למכשיר מגיעה דרך נקודת ברז. מתקנים אלו פועלים באמעצות חשמל והם מוצבים באופן גלוי בסביבת המטבח, ובדרך כלל משלבים בתוכם פונקציה להזרמת מים קרים וחמים כאחד. סוג מסוים של מתקני המים העיליים כולל את המתקנים העומדים בהם מניחים כד של מים מינרליים בנפח כזה או אחר.

ברזי מזיגה

סוג נוסף של מתקני מים כולל בתוכו דגמים שונים של מתקן שתייה עם ברז. מתקנים אלו ממוקמים בדרך כלל במטבחים וחדרי אוכל מוסדיים, כאשר מתקני השתייה משלבים בתוכם ברזי מזיגה המאפשרים אספקה של מים מסוננים, סודה וכדומה.

מתקן מים וסודה לבית 1024x576 אלו סוגי מתקני מים קיימים בשוק?

מתקני מים תתי כיוריים

סוג נוסף של מתקני מים כולל מערכות מים תת כיוריות שהן למעשה מערכות סינון המותקנות מתחת לכיור, כאשר אספקת המים נעשית באמצעות ברז ייעודי /ואו נקודת הברז המרכזית בכיור. חשוב לציין שגם במערכות התת כיוריות ניתן לחבר מתקן מים חמים וקרים מתחת לכיור.

דיספנסר שתייה

כאשר מדברים על מתקני מים לשתייה מדברים בין היתר על מוצרי דיספנסר שתייה. מוצרים אלו מגיעים בנפחים שונים, כאשר ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של דיספנסרים לשתייה, הסוג הראשון כולל דגמים שונים של דיספנסרים אותם ממלאים במים מסוננים בהתאם לנפח המקסימאלי של המתקן, והסוג השני כולל דיספנסרים המשמשים כמעין ברז לשתייה אותם מחברים למערכת מים תת כיורת בדרך כלל.

קולרים

קולרים הם סוג של מתקני מים המיועדים לצרכי אספקת מים קרים (ישנם דגמים המאפשרים גם אספקת מים חמים) מתוך מתקן ייעודי המיוצר בדרך כלל מנירוסטה. מתקן זה מתחבר לנקדות מים ראשית והוא משלב בתוכו מערכות לסינון מים. בדרך כלל הקולרים ממוקמים בחדרי כושר, מוסדות חינוך, מגרשי ספורט וכדומה.

מתקני מים מסוננים – מה חשוב לדעת?

כל סוגי מתקני המים מיועדים לצרכי אסקפת מים מסוננים, כאשר סוגי המתקנים השונים עושים שימוש בפילטרים (מסננים) כאלו ואחרים שמטרתם להוציא מתוך המים את המזהמים המצוים בהם, לרבות, אבנית, חיידקים, חלודה, כלור וכדומה. פעולת הסינון היא תמידית בכל פעם שאתם מפעילים את מתקן המים בו אתם עושים שימוש, ולכן, קיימת חשיבות רבה להחלפת המסננים במועד הנדרש. אם גם אתם מחפשים אחר מתקני מים לאספקת מים מסוננים באופן רציף, זה הזמן ללחוץ כאן ולהיחשף לדגמים שונים של כל אחד ממתקני המים המיועדים לצורך כל.

Call Now Button