למה חשוב להשתמש במרכך מים?

בשביל להבין מה זה מרכך מים ומהי חשיבותו, צריך קודם להבין למה מתכוונים כאשר אומרים "מים קשים".
ובכן, "מים קשים" נוצרים כתוצאים מהעובדה שהמים בברזי ארצנו מכילים מגנזיום וסידן – המהווים מינרלים אשר נוטים להתגבש ולהתקשות וניתן להבחין בכך על גבי הצנרת, גופי חימום ועוד..
ה"מים הקשים" אף עלולים לפגוע במידה כזאת או אחרת בשיער ובעור שלנו, במוצרי המזון אותם אנו שוטפים, בקומקום שלנו (הם מהווים את המקור להיווצרותה של אבנית) ועוד..
אז נשאלת השאלה מה עושים בכדי להימנע מכל אותם הנזקים המיוחסים ל"מים קשים" ובמקום הזה בדיוק נכנס לתמונה מרכך מים.

מה זה מרכך מים ומה תפקידו?

מערכות לריכוך מים המוצעות כיום בשוק, יכולות להתבסס על אחת מתוך 2 שיטות מרכזיות – השיטה הראשונה היא ריכוך באמצעות חימום המים וסינונם והשנייה היא ריכוך באמצעות שרף אשר סופג את אותם המינרלים המקשים על המים.
המשותף ל-2 השיטות טמון בעובדה, שהם מבצעים פעולת ריכוך פשוטה ויעילה, אשר בכוחה להפחית בצורה משמעותית את כמות 2 המינרלים הללו במים ולמנוע את כל המפגעים והבעיות השונות להם הם גורמים.
חשוב לציין שבכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים של מערכת ריכוך מים חשוב לבחור אותה בקפידה וזאת לאחר הבנת מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות מהמערכת – כמובן, שהדרישות ישתנו בין אם הצורך הוא באותו מרכך מים ביתי לבין אם החיפוש הוא דווקא אחר מרכך מים תעשייתי או מרכך מים למסעדה – ההבדלים יבואו לידי ביטוי בפרמטרים כמו: גודל המערכת, האם מדובר באותה מערכת מרכך מים אוטומטי כמו גם, מהי שיטת הריכוך אשר מתאימה יותר לצרכים ולתנאי השטח הקיימים.
בכדי לבחור את מערכת ריכוך המים המתאימה, ההמלצה היא לקבל תחילה ייעוץ מטעם איש מקצוע מהחברה ממנה תתבצע ההזמנה של המערכת. אותו איש מקצוע, אמור להבין את מלוא הדרישות, הצרכים והציפיות מאותה המערכת, עליו לבחון בצורה מעמיקה את תנאי השטח ובהתבסס על כל אותם הנתונים לסייע בהתאמת מערכת ריכוך המים האופטימאלית – מערכת אשר אמורה לשמש את הלקוחות נאמנה, למשך תקופת זמן ארוכה.

%name למה חשוב להשתמש במרכך מים?

לקבל את ההחלטה הנכונה

מרכך מים יכול להוות כאלמנט בעל חשיבות גבוהה ובעיקר עבור מוסדות ובתי עסק מסוגים שונים כמו מסעדות לדוגמא.
מהסיבות הללו, אין להקל ראש בבחירת מערכת ריכוך מים ויש לשים דגש על כל אותם הפרמטרים אשר יבטיחו את הבחירה האופטימאלית – הן הבנה של מלוא הצרכים והדרישות, הן נתונים טכניים שונים והן גובה התקציב אשר מוקצה עבור המטרה.
ההמלצה היא כמובן, לא להתפשר על פחות ממערכת הריכוך האיכותית והמתאימה ביותר של הרמן סיסטמס.
כזכור, בחירה נכונה יכולה למנוע מפגעים שונים בצנרת, בגופי החימום ובאלמנטים נוספים – מפגעים אשר עלולים להוביל לצורך בביצוע של תיקונים מורכבים ויקרים במיוחד.

Call Now Button