קולר למים קרים

מחקרים הראו ששתייה של שמונה כוסות מים ביום מאפשר לעובדים לשמור על רמת ריכוז גבוהה בעבודה. בהמשך לכך ישנן חברות מסחריות שמציבות מתקני מים במשרדים

כיום אפשר למצוא מתקני מים קרים, ברי מים או קולרים בשטחים ציבוריים רבים, בהם פארקים, גנים ציבוריים, משרדי ממשלה, מבני ציבור, מוסדות חינוך, ארגונים שונים ועוד.

ישנן גם לא מעט חברות מסחריות אשר בשטחי המשרדים שלהן מוצב קולר מים קרים. המכשיר מספק אפשרות לשתות משהו נוסף פרט לקפה או לסודה, כאשר מדובר באפשרות בריאה יותר, המשפרת את הפרודוקטיביות של המועסקים.מתקן שתיית מים קרים מעודד את המועסקים לשתות ומונע התייבשות.

מחקרים הראו ששתייה מרובה יכולה להעלות את רמת התפוקה במהלך היום ומשפרת את יעילות התפקוד הכללי. המים מעלים את רמת האנרגיה ומאפשרים לשמור על המשקל ביתר קלות. הם משפרים את זרימת הדם ומעלים את רמת החמצן בדם. בכך משתפרת אספקת החמצן למוח ולשאר חלקי הגוף.

אספקת החמצן למוח מעלה את רמת הפעילות שלו ואת מידת הערנות. שתיית המים מונעת גם עייפות ואת הירידה ברמת האנרגיה, המתרחשת לרוב לאחר שתיית קפה. התהליכים הפיסיולוגיים האלה יוצרים תחושת רעננות לאורך יום העבודה כולו ובהמשך לכך המועסקים מסוגלים לשמור על רמת ריכוז גבוהה יותר למשך זמן.מחקרים הראו גם, כי מועסקים שנוהגים לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום חוו ירידה ברמת המתח הנפשי. המצב הנינוח והרגוע אפשר להם להתמקד בעבודה במקום באירועים ועניינים אחרים, מלחיצים, מסיחי דעת ושאינם קשורים בעבודה.

Call Now Button