האם סודה ממתקן בריאה יותר מסודה מבקבוק?

סודה היא אחד מהמשקאות הפופולאריים ביותר בארץ ובעולם, וזאת לנוכח העובדה שהיא מהווה תחליף אידיאלי לכל אילו מביניכם המעוניינים להימנע ממשקאות ממותקים אך הם אינם רוצים לוותר על אפקט הגיזוז הנלווה למשקאות המוגזים והממותקים. סודה כמקשה מורכבת ממים בהם מומס פחמן דו חמצני שהוא למעשה סוג של גז הנחשב כתוסף מזון. כאשר הפחמן הדו חמצני מומס במים הוא למעשה מתפרק ותהליך המסתו ידועה בשם פחמון שהוא למעשה התהליך המקנה המעניק למי הסודה את טעמם הייחודי.

את מי הסודה נהוג לצרוך גם כמשקה המשווק בתוך בקבוקים וגם כמשקה מוגז המגיע ישירות מסוג כזה או אחר של מתקן סודה ביתי או משרדי. מתקנים אלו הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות וזאת לנוכח העובדה שהם משולבים במתקן מים קרים/חמים.

אז מה עדיף – סודה בבקבוק או ממתקן?

מי סודה, בין אם הם נצרכים מתוך בקבוק או פחית ובין אם הם נצרכים ישירות מכל מתקן סודה כזה או אחר, מהווים את המשקה הקרוב ביותר למים, וזאת לנוכח העובדה שהם אינם מכילים לא סוכר, לא צבעי מאכל, לא קלוריות וגם לא תוספים מזיקים אחרים המצויים במשקאות מוגזים ממותקים. בשני המקרים, הגיזוז של המים תורם לתחושת הרעננות הנלווית לכל לגימה, אך בשני המקרים, צריכה גבוהה של סודה עלולה להיות מזיקה לבריאות ובעיקר לבריאות השיניים.

כפועל יוצא מכך, את ההבדלים בין סודה בבקבוק לבין סודה ממתקן סודה, נהוג לקשר לאופן בו אנו צורכים את הסודה, לתדירות הצריכה ולרמת הגיזוז הנחוצה לנו. כאשר אנו פותחים בקבוק סודה, הגז יוצא החוצה ומתסיס את המים ולאחר מספר רגעים רמת הגיזוז הולכת ופוחתת, ולכן, על מנת ליהנות מרמת גיזוז גבוהה מומלץ לצרוך סודה בפחית או בקבוק שתייה אישי ולא באמצעות בקבוקי סודה של ליטר וחצי. מנגד, כאשר אתם מוזגים לעצמכם סודה באמצעות מתקן לסודה אשר אתו אתם מוזגים את הכמות הנדרשת לכם לשתייה מיידית ובכך אתם נהנים מטעם הסודה מבלי לאבד מרמת הגיזוז.

הרמן סיסטמס מציגה: מתקני סודה לבית ולמשרד

אנחנו בחברת הרמן סיסטמס מאפשרים גם לכם ליהנות ממגוון רחב של מערכות מזיגה לסודה, כאשר בין יתר סוגי המערכות העומדות לרשותנו תוכלו למצוא מערכת מזיגה לסודה ישירות ממתקן שתייה, מערכת סודה תת כיורי (ברז סודה) ועוד.

מתקני הסודה ומערכות המזיגה שלנו מיועדים גם לסביבת המגורים וגם לסביבת המשרד, כאשר כל מתקן סודה למשרד או לבית מאפשר לכם ליהנות מרמת גיזוז נכונה ומדויקת בכל מזיגה. בנוסף, אנו משווקים מתקני סודה המחוברים למיכל גז מקצועי המאפשר לכם ליהנות מחיסכון מתמשך בכל הנוגע להחלפת בלונים (מיכלים) של סודה בהשוואה למתקני סודה מתחרים.

Call Now Button